Vi är änglar med blickarna högt i det blå

Sjuuuuuukt rolig dag, den bästaste på länge!
Väcktes av alarmet halvsju idag. Tänkte ett tag vad fan det var jag hade gett mig in på. Men jag tvingade mig upp vilket som helst, fikade och for till uc. Mötte Matilda där eftersom vi skulle måla om på uc, efter typ en halvtimme kom Marija och Linnéa också. Det var väl drygt från början, men det vände sig ganska fort. Vi fick gratis fika av MB, maaassoor till och med. Vi fick gratis lunch av dem också, så vi gick till myway och käkade. Kom tillbaka, städade ihop allt och sen fick vi också pengar till att hyra en film. Vi hyrde "The uninvited" och FY FAN va vi skrek (aaa)
Vi satt på uc och kollade den, med surround ljud och allt, sjukt läskigt. Och precis när det skulle hända nå läskigt så fick vi besök av Larsa utan att vi märkte det. Han liksom stog bakom en skärm och vi var ju helt inne i filmen så vi märkte han inte. Till slut får han fram "äre spännande?"
vi skrek som fan. haha, så jävla kul.
Efter filmen var man typ hes som fan. Serri, jag tror aldrig att jag heller har varit så pissnödig som jag var under en hel film! Men filmen var värd att se faktiskt! Sjukt bra var den. Rekomenderas ;)
mycket skratt och prat, värd dag!

Nu ska jag inte skriva nå mer, jag är dö hungrig och ska gå och fixa mat!
pussheeejs
peettssson

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0