update - 20.52

Nej nej, mamma har bestämt sig för att jag visst kan vara ute i skogen och leka. De ändå problemet är ju att jag inte kan stå på min högra fot, men de tror ja hon har missat. Men egentligen, vad gör de? Jag får ju vara ute i naturen. Hoppas att de regnar, de skulle pwna. Nä men seriöst " de räknas som frånvaro!" ja, klart de räknas som frånvaro mamma lilla, men det handlar om de är giltig frånvaro eller ogiltig. Skriver du ett mail till min lärare och förklarar hur de ligger till, då kommer hon bara säga krya på dig och inget mer.

Är det någon som förstår hur jag tänker?! För tydligen är jag den enda i huset som tänker såhär.
Mamma. Fidodalen kommer bli så awsome. Speciellt när allt jag kommer göra är att sitta på en stubbe me en plastpåse på foten (för min tå är stoor, och jag får inte på mig skor) och jag ska varaså ironisk som jag kan.

Längtar tills imorgon. Vilka är på att gå vilse? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0