tik tok.

Usel uppdatering av mig känner jag. Men det är sånt som händer.
Fick tillbaka duschen förns 5 idag. Så jag skyndade mig och åt middag och hoppade sen in i duschen. Efter att jag hade fixat mig drog jag och matilda på uc. Där det som vanligt är helt jävla fucking dött. Dorotea suger långt in i benmärgen (aa) Iaf vi mötte sen upp Victor och Anton och busade på runt byn. Vi gick upp till kyrkan också, sjukligt läskigt, vi gick in i nått litet hus där typ jesus satt tro ja. Asså statyer då, kanske alla fattar men iaf (A)
Sen mötte vi även upp Lovisa på busstation, gick till uc igen för att vi frös som fan. Fast där stannade vi inte länge, iaf itne jag och matilda som gick hem till mig och käkade glass (y)

Annars ikväll har jag bara tittat på Desperate housewives. Ska försöka blogga nått mer ikväll också.
Imorgonkväll far jag till farmor, och hon har en mobiltelefon som hon inte kan med så varför skulle hon kunna hantera en dator? Hon har alltså ingen dator ;) Så från mig får ni förns höra mer av på fredagkväll från och med imorgon.

punkt slut, hare great ;)
pettssssooon

 
ba för att inlägget ska få nån bilder, så bju ja på plojkort :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0