schtek

Datorn dampar jävel för tredje gången nu. Så jag får se om jag hinner skriva klart det här inlägget ;)
Än så länge har jag inte gjort så mycket, måste snart börja packa. Inte så mkt att packa, men ändå. Mamsen vill ha hjälp med nå saker också.
Btw, om det går som planerat så ska jag, Linda, Hampus, Harald och Mattias titta på nån film (skräckis) på lördagnatt. Men det blir sjukligt sent eftersom Linda slutar jobba 1 på natten. Iaf så hade vi tänkt vara i bröggstugan och då måste jag elda där hela dagen + städa. Men det är inte så jäkla jobbigt tror jag, så det ska väl gå. Fast måste dra ut tvn och dvdn också, men det får fan linda hjälpa mig med innan (aaa)

annars har jag inget att skriva, hör väl av mig en gång till sen innan jag far :]
feliciaa

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0