Önskelista

För typ sjätte gången den här veckan snackar jag om en önskelista. Jag har sagt att jag ska göra en hela tiden, men jag orkar bara inte. Får ju inte bilder på det jag vill ha=( haha. Nämen, det hinner nog ändrats några gånger tills den första december (med betoning på några;)..)

Håller på att snacka med Felicia angående frågestund, vi tänker köra en inom snar framtid. Men mer om det senare!

JUST DET! Jag höll på att glömma bort,jag har ju testat mascaran. Hm, jag vet inte riktigt vad jag tycker om den än, har bara hunnit testa den litegrand. Men av det jag testat så gillade jag den. Man får fylliga, långa böjda fransar precis som de lovar. Galet långa fransar man får av den, seriöst till ögonbrynen haha, och det ger vi tummen upp. två gånger om tillochmed;)
Ska göra en till utvärdering sedan när jag har använt den varje dag i ungefär en vecka, hur den håller osv.

Men nu ska jag gå och mysa lite med S. Skriver inte ut hans namn eftersom jag inte vet om han vill vara synlig i bloggen eller inte. Vi hörs kanske lite senare ikväll, eller så hörs vi imorgon:)

Jag och Lillebror i sommras. Är vi inte söta?:D
/Tha Tesked

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0