my my my my sharona

Tillbaka från S nu då. Eller har varit hemma i nån timme, har läst nya Frida som papilutten varit så snäll att köpt hem och sedan har vi ätit. Entriot eller hur de stavas(a) Sjukt gott var det iallafall:)

Ikväll ska jag försöka plugga lite matte ochn SO och även lite hkk. Inte okej, första veckan har jag två prov och sedan ett veckan efter. Det är ju lov, då vill man ju inte plugga;)
Igår såg jag och finaste män som hatar kvinnor, bra thriller faktiskt. Alla som inte har sett den borde se den! Sedan imorse såg vi polarexpressen haha. Men det var så sjukt mysigt:)

Nu blir det att ta en snabbdusch innan jag ska träffa bebis och hitta på något.

/Linny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0