look at this photograph


This is how we start the morning.
Hej! Vi börjar dagen med en av alla hundratals eg0pics som finns på min dator.
Idag ska jag på stan med Emilia. Har känt henne sedan jag var två år. En sann vän sviker aldrig.

Tänkte att det skulle kunna vara dagens ämne.

Hur många gånger har du inte hittat en ny kompis och verkligen känt WOW. Soulmates! Och sedan har den svikit. Eller de bra stunderna, när den där den uberbra kompisen har hjälpt dig när du känt dig nere.
Det finns sann vänskap, men den är så äckligt svår att hitta. Allför många gånger tror man att man hittat den, och sedan bara är den borta en dag. Och det gör ont. Det svider och bränner.
Så därför vill jag bara säga att man ska ta vara på den tiden man har den där vännen brevid sin sida. För på ett ögonblick kan allt vara försört.

Och ja, det är en speciell person jag syftar på med den här texten.

/Linny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0