LASSE

Gör så grymt bra låtar ;o Nöter sönder på alla hans låtar. sjukt :]
Har egentligen inte så mkt att skriva om. Ingenting alls egentligen. Har ju praoat som vanligt på Ica nu, plockat ut varor och bla bla bla. Sen jag kom hem har jag suttit och latat mig och nyss ätit.
Efter lovet ska vi iaf besöka hjalmar strömerskolan, strömsund och malgomajskolan, vilhelmina. Ganska sugigt att man inte får fara till umeå på skolans bekostnad och kolla på skolor (aaa) Måste ju fara enskilt isf.
grubblar, vill inte bo på elevhem i Umeå nästa år. Vill ha lägenhet, men för att jag kanske ska få det så tror jag att jag må dela lägenheten med någon. Inte ens sääkert att det finns någon ledig lägenhet. de sug ;o

Nog om det, tror jag ska försöka göra svenska skiten ;)
pussssss


/ppeeeettssoon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0