Kissie

Ni har väl alla hört om att ingen ska besöka Kissies hemsida idag, fredag 16 oktober? Nå, har ni gjort det eller har ni inte? Jag har inte det, för jag känner att det inte skadar mig att inte vara inne på hennes blogg på en dag.
Skulel det däremot vara Egoinas blogg skulle jag avlidit. Jag ääälskar hennes blogg. Började följa den för drygt ett år sedan. MEN jag har läst igenom hela hennes arkiv. Vilket leder mig till nästa ämne, bloggarkiv.

När man är hemma från skolan i en vecka finns det inte speciellt mycket man kan göra så jag har börjat läsa igenom de stora bloggarnas arkiv. Sjukt kul hur mycket vissa av dem förändrats och hu vissa inte förändrats ett dugg. Och på tal om blogg,

Har ni läsare någon blogg man kan kika in på?:)


Och på tal om ännu mer blogg. Ska jag och Pettsson blir som alla andra bloggar och ha en frågestund?
Vad tycker ni, vill ni ställa oss mot väggen och fråga allt om allt? Vi vill veta vad ni tycker!

Och precis som min älskade Pettsson skrev, lite senare idag har jag en dejt med duschen;)

kärlek o respekt! /Teskedsgummis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0