IDOL

Har suttit bänkad framför tv;n nu och tittat på Idol.
Seriöst, va grym Rabih är! Sexig är han också ;o opsopsopsops
En annan rätt, ganska, väldigt, mycket tuff grej är att jag har pratat med hans bror IRL ;) TROR JAG
Fick höra att han jobbade på busstation och där pratade jag nämligen med han. Och dem var grymt lika som jag minns, hade samma ögon! *dreggel*
Och självklart röstade jag på Doroteas stolthet, Erika! ;] Sjukt grym, hoppas verkligen att hon går vidare! Det är hon värd! Rätt tufft också, att Dorotea som ingen känner till har blivit nämnd i tv ett antal gånger och att man flera gånger har sett en kändis gå runt på samhället ;)

Sitter nu och funderar på Linnys mascara hon suttit och skrivit om. Den som jag gått och velat ha i flera månader nu. Jag måste köpa den på något sätt. Måste isf skicka efter den eftersom Fräck & fin, jao, doroteas enda "sminkaffär" inte har den. Öeh, kan man ens skicka efter smink? ja tror inte det.
Sjukt mycket jag vill ha nu, synd man inte har pengar för det. (((:
Men nog om det.

Just nu sitter jag bara och väntar på att idol ska börja igen. Efter det lär jag väl sitta vid datorn igen och bara dryga mig tills jag blir ännu tröttare och nästan somnar på tangenbordet.
Nu håller jag på att törstas ihjäl!
/PETTSSON


Lars Winnerbäck - Fribiljett mot himlen
kärlek till låten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0