ganska ´crazy

Blir ett snabbt inlägg för snart ligger jag i sängen och sussar, för såå trött är jag.
Prao, satt hela förmiddagen i kassan (H) kul som fan, men inte då man gjorde fel. Men iaf :]
For hem, gjorde ingenting sen har jag haft fotbollsträning.
Har nyss legat i soffan, fryst som fan, hoppas man inte blir sjuk och tittat på efterlyst. Asså det är typ scary och titta på det, när man är ensam hemma ;S,s;S;ss,S;s

OCH FY FAN, en annan sak förresten! jag dör bokstavligt talat om min pappa syns i idol på fredag XD XD
Han hade varit på ica, då tv4 var där och filmade och frågade folk frågor om Erika typ. OCH HAN STÄLLDE UPP !¤!%#¤&!#&!%#!% serr, dem borde inte ta de exemplaret ifall det ska vara med i tv XD

haha, nog om det. Nu ska ja sova juuuuh.
pussnhejsen
/peeeeettsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0