ups :]

Först och främst, shit happends va långt linny teskedsgumman skrev. Så långt inlägg kommer jag aldrig lyckas skriva? Men jag försöker väl ;]
Linny har väl sagt det mesta, kul att liksom ha en blogg tillsammans, vrf inte? Det är ju mycket bättre än att ha en egen ensam blogg som jag så sällan skriver i..

Namnen pettsson och teskedsgumman förstår jag inte hur vi kom på egentligen.. Vi började rabbla upp massa barnprogram och sånt, och sen blev det som det blev ;)

Iaf, jag är 14 år och bor i Dorotea.. ett litet samhälle.. någonstans.. Nej men ärligt så äre skitfint ställe ;) ibland.
Jag går sista året i högstadiet, precis som linny. Efter nian så vill jag helst flytta till Umeå och gå skola där. Vad för linje har jag ingen aning om än.. funderade på naturbruk, men får se hur det blir. Tittade på om det fanns några lägenheter igår, lika bra att börja leta tidigt så att man kanske har någon chans att få en lägenhet. Vill helst inte bo i ett elevhem. Men ska titta mer på lägenheter i veckan.

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, samtidigt som jag måste plugga innan jag går och lägger mig. Så nu blir det väl snart att rulla till sängen, plugga och sova. ;)

pussheeejs
/"Pettsson"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0