PIZZA TONIGHT

Sitter för det mesta bara och väntar på att klockan ska bli runt halvåtta. Då blire pizza på Ankis med fotbollslaget och tränarna. Sista året nu.. Känns jäkulst tragiskt att det inte blir nå fler år faktiskt.
Annars idag har jag inte gjort ett skit. Sov ganska länge också... Hade typ en sjukt konstig dröm. Klassen for till bulgarien, vi bestämde det tvärhastigt så jag hann inte ta vaccin. Så när jag var i bulgarien letade jag efter en växt (som i det fallet hette tropisk nektar. Antagligen på grund av att jag igår, fredag, plockade ut saften tropisk nektar i hyllan på Ica) Den växten skulle iaf vara vaccinet. HAHA, det här låter sjukt retard, men sen började drömma om Farmville?
Där har ni saker som jag drömmer om. inte lite sjukt, nej? (a)

Lanana,  onödigt och veta men ändå. Har liks lite att skriva om som alltid. :]
Ska fortsätta att inte göra ett skit nu, så pussn på er!
/pettsson

BTW, snart komsi matilda och lovisa :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0