åh, irriterande nanting

piercingsmycket gick sönder, och jag har ingen extra. fett irriterande. jag har ett jävla random örhänge som ser ut som en gigantisk spermie i näsan nu. Fy fan va nice? nej,  rädd för att den kommer åka ut mitt i natten och då kommer hålet läka. Läker hålet kommer jag få asdamp. Nog risk att hålet läker till örhängets "nåls" storlek och då kommer jag ha problem med att truga in piercingsmycket, eftersom den har en "kula" i änden av smycket som man ska truga igenom ett mindre hål. Ännu värre är att kanjanas kanske inte ens är öppet imorgonbitti, eller överhuvudtaget, och då dör jag på riktigt. Den enda affären i dorotea som har typ 1 sorts smycke för näspiercing. det som är så jäkla dåligt att bo i ett samhälle med knappt några affärer, om man bodde i ngn stad nu hade det kanske vare chill. så sjukt pissed of jag är. Nu har jag iaf fått avreagera mig lite, inte för att det räcker men.

Nu ska jag gå och slå sönder något, nej men. Inte precis. Ska ta en dejt med duschen som linny brukar säga ;)
Sen, får jag se vart jag hamnar.
dör som sagt ifall inte kanjanas är öppet imorgon, så ifall jag inte hör av mig så vet ni ;) skämt
hejs på er
/peetttssson

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0