091030

Hejsan svejsan i lingonskogen!

Idag hade jag tänkt att min förmiddag ska bli en plugg-förmiddag. Ska plugga ut så många tal jag kan av mina 50 stycken som jag har kvar, och även plugga lite hkk och samhällsekonomil. Efter det ska jag cykla ner till stan och möta upp S för han ska klippa sig. Haha, jag litar inte på hur han kommer klippa sig så jag måste följa med så inget går snett;)

Sedan ikväll vet jag inte vad som händer, imorrn ska jag iallafall sola solarium igen. Haha, måste ju blir lite brun innan lovet är slut;)
Vad tycker ni? Ska man vara blek eller brun?
Själv tycker jag att båda är fint, tänk dig en blek person med mörkt långt tjockt hår och röda läppar. WOW. Men även brun med typ slingat ljust hår, man får en sån sommarkänsla över det hela!

Och just det! Eftersom vi har nytt i datorn så finns det ju inga bilder, och jag får även inte föra över bilder heller säger papi!! Men på söndag blir det mamma-vecka igen, så då äre fritt fram!:)

Nu ska jag göra lite frukost och sedan sätta mig och plugga:)

/Linny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0