091014

Back on track, people!
Känner mig sjukt mycket piggare nu. Kan sitta en längre stund framför datorn och har tillgång till den 24 timmar om dygnet.
Jag kan berätta vad som har hänt, men det känns som att om ingen frågar, dåskriver jag inget om det förren någon frågar vad som hänt.

Jag har även bestämt mig att jag inte tänker köpa moppe, hinner bara ha den i en sommar sedan ska jag börja övningsköra. Såå, vet ni vad som händer me de 2000 jag sparat till körkortet? Tadaaa, shopping!
Jag har bara bestämt mig för två saker än så länge, men när jag vääl köpt de sakerna å kommer jag ändå ha ungefär 800 kvar av det. Sjukaste nice!

Nu ska jag slänga ihop nå frukost och sedan sätta mig ner o göra en önskelista.
/teskedsgumman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0