091008

Sitter invirad i täcket just nu, vadå tänker ni? Ska inte du va och leka skogsmulle? HA, trodde ni ja! Okej, jag hade dock hellre följt med så alla hade hört min klagosång om min tå. Nu är det så här att igår kväll i mitt rum var det svinkallt, och ja vet inte hur man sätter på elementet så ja bara skruva upp det. på högsta, för de va så äckligt kallt.
Jag tog på mig en långärmad tröja, mjukisbyxor och en stor varm hood. Men jag frös iallafall. Sedan ungefär två timmar senare vaknade jag av att jag höll på  att svettas ihjäl. Så jag tog av alla kläder och somnade om. Oxh ytterligare två timmar senare vaknade jag över att jag var tvungen att gå på toa, vilket jag gjorde. Sen kände jag hur enormt törstig jag blev, så jag gick in i köket och hällde upp ett glas vatten. Då fick jag blodsocker fall så jag satte mig på köksgolvet och väntade på att det skulle försvinna. Då tog jag tempen och den visade 40 grader, shiet tänkte jag och började ropa på mamma, och just när hon kom svimmade jag framför hennes fötter. Vaknade lite senare av hennes röst "linny, linny, vakna" och jag ställde mig försiktigt upp igen, kändes som att jag hade drömt. Sedan givk vi lite till och när vi just kommit in i mitt rum så svimmade jag igen. Samma upprepning som förut. Vaknade av mammas röst. jag la mig i sängen och skulle somna om, men mamma sa att hon skulle komma in och ta tempen varje timme. Så överdrivet mycket sömn har jag då inte fått. Sov nyss 40 minuter i soffan men inte mer. Nu ska jag gå och se en film och se om jag somnar.

Ha det bra
/teskedsgumman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0