091005.

Har verkligen ingen aning om vad jag ska skriva.
Kanske lite om mitt liv som en 14-årig tonåring i umeå. Jo tack, jag bor i Umeå, inget jag är speciellt stolt över. Men så fort jag pluggat klart vill jag härifrån, till Uppsala av någon anledning, vet inte varför, har varit där en gång och jag älskade staden. Eller till gotland, iallafall på sommrarna. Går i sista året i högstadiet, efter de blir det gymnasiet och efter det vill jag plugga vidare till polis. Eller ja, det är så min framtid ser ut nu iallafall.

Jag och felicia startade den här bloggen tillsammans för att det verkar vara roligt att blogga med någon kompis.
Bloggen kommer väl bli ganska flummig, eftersom jag och Felicia har ganska sjuk humor tillsammans. Haha, många minnen dyker upp i min hjärna just nu;)
Nej, men på tal om bloggar, jag läser bloggar dagligen. Min absoluta favoritblogg är www.egoinas.se men www.fokis.se ligger inte långt efter. Det är dom bloggar jag läser dagligen och inte kan leva utan haha=)
Sedan finns det ju bloggar som kissies och dessies. De läser jag enbart för att avreagera mig. Jag hatar deras sätt att provocera och hur de alla härmar varann(nu pratar ja inte bara enbart kissie o dessie..)

Min fritid ägnar jag mest åt min underbara pojkvän.
Älskar honom så mycket, vet inte vad jag skulle göra utan honom! Blir oftast att vi är med varann eftersom vi är bästa vänner och har så roligt när vi är med varann. Och när jag inte är med honom så springer jag runt på stan och letar nya saker att inkassera. Tänkte ha någon typ av "dagens outfit" där jag helt enklet visar vad jag har på mig, inte mer med det(a)

Nej, nu känner jag att detta börjar bli drygt, både som läsare och för ig som skriver.
Nu ska jag ta något att käka och sedan mysa ner mig i min gosiga säng.
Men vi hörs imorgon!

Puss och kram skumbanan
/Teskedsgumman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0