jobbig dag naaaaanting

men sjuukt jobbigt. Hela förmiddagen mådde jag dåligt, gick över vid lunch typ och sen har jag haft ont i huvudet, svidande ögon. Har verkligen bara velat gå och lägga mig hela dagen. Men jag kämpade tills klockan 13:50. Sen gick jag till syslöjdslärarn och frågade om jag fick gå hem, och klart de fick ja:] Frös och fryser nu, så jag ska strax gå och titta på tv och typ göra nått varmt att dricka tror jag, hoppas det är nå sevärt på tvn ;]
Ikväll 18:30 äre nå information om gymnasiet. Några kommer även dit och berättar om deras linje. Hoppas att man kan bli något taggad och säker på vad man vill gå. Jag hoppas då det iaf!

Nästa vecka på Onsdag ska vi iaf fara med bussen med klassen och titta på skolan i Vilhelmina. På Fredag ska vi till Lycksele och kolla på skolan. Taggar faktiskt, för typ massa andra skolor ska också dit. Då träffar man folk :]]]] alltid kuul.

Men nu ska jag gå, jag får väl skriva mer senare. pussshejs
felicia

btw, brukar inte lyssna på sån här musik alls ;O men shit va jag fastnat för låten ;OOoooOOoO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0