Trötter

Trött efter första dagen, kämpigt faktiskt och böja på sig hela tiden och bära massa saker hit och dit. Har iaf tappat ner kaffe idag, i glas. så den gick sönder ;) Förra veckan tappade jag barnmat, haha (aa) Inte nice för det stank torsk/lax med broccoli. Bra insats av mig ;)
Har iaff nyss ätit, skulle ha gjort svenskan men fattar den inte, orkar knappt anstränga mig. Men jag måste ändå be mami om hjälp, om hon är till ngn hjälp (aa)


Plaaaner till helgen! Ska kanske åka till farmor då, som bor någon mil utanför Hammarstrand. Kommer hem på Söndag igen, tror jag. Nån gång den veckan far jag kanske till Umeå över dagen också hoppas jag. (y)
Nu ska jag mysa för mig själv framför tvn:]
/peeeettsssson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0