no matter how i throw the dice, they keep coming back to me

Nu har jag äntligen kommit tillbaka stan. Har sprungit runt som en tok och kollat på massa ögongodis. Just nu är det skor som gäller. Haha, har mina perioder, väskor, t-shirts, klänningar, skor, smycken haha.
Har även börjat leta julklappar nu, lika bra att vara ute i tid så man inte står där i sista minuten.
Jag hatar vekligen det!

Nu sitter jag och pumpar black eyed peas låten i've got a feeling, så sjukt härligt låt! Ska snart käka pizza med pappa och lillebror för att sedan skynda iväg till S. Sover där så jag vet inte riktigt om jag kommer kunna uppdatera något. Annars kommer vi ju höras imorgon!:)

Funderar på att sätta ihop en önskelista nu, många som undrar vad jag önskar mig haha.

Ha de bäst!

Dagens outfit igår;)
/Linny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0