bad bad uppdatering.

Har inte varit inne på datorn idag. Har typ haft fullt upp.
Jobbade till fem idag, smörade för möjlighet till sommarjobb ;) haha, nej men. vi ville packa in alla varorna så vi slipper göra det imorgon. Men vi hann ändå inte. Förns då, klockan fem kom jag på att jag hade träning halvsex. Fick skynda mig hem och äta och sedan fara och träna ^^ Blev kanske inte en sån seriös träning, men skitsamma;]
Kom hem, satte mig vid dator och sen klockan åtta har jag tittat på fotbollen på tv. Sverige - Albanien för den intresserade och det står 3-1, till sverige då. Fett schtek. ;]

Har inget mer att säga, ska titta klart på fotbollen sen måste jag nog sleepaa så jag orkar upp imorgon.
pusshejs/pettsssonn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0