091015

God morgon! Sitter här i pyjamas och har just käkat frukost. Galet mätt jag är nu!:) Funderar på att lägga mig ner och se en film, villken har jag ingen aning om.

Några bra filmtips?:)


Tänkte bara redogöra lite saker om MIN blogging, inte om Felicias.
  • Jag pallar inte skriva vad jag har gjort på dagen te.x varit i skolan blablabla. För både du och jag struntar i de till 100%.
  • Visst, om det hänt något roligt i skolan kan man ju skriva de, men det behöver ju inte vara dagligen.
  • Eller dagens outfit, och facelook eller vad man ska kalla det. Ni lär märka hur jag sminkar mig, vardagligt. Ungefär likadant varje dag. Och dagens outfit räcker väl om man bara har typ nån gång i veckan. Och då skulle jag kunna visa upp bilder från hela veckan. Och ja, jag tänker skriva vart ifrån de kommer. Meningen är väl ändå att ni ska bli inspererade?
  • Aldrig att jag kommer skriva något i stil med " Hej bloggen, vet inte riktigt vad jag ska skriva men nu ska jag på stan" ALDRIG. Har jag inget vettigt att skriva, då väntar jag hellre med att skriva förren jag har det!
  • Sure, jag kan skriva att jag ska på stan. Om det ger er något. Eller ja, om jag ska ner på stan för att jag ska köpa något och sedan visa upp i bloggen. Vilket för oss tll nästa punkt hehe
  • Modeblogg - nej tack. Jag tänker inte efterlikna nån "modeblogg" jag har varken pengar eller intresse för de. Okej, att köpa kläder är kul men såå överdrivet kul är det ju inte.
Jag tror att det var allt. Hoppas ni tog det här på rätt sätt och inte uppfattar mig som världens bitch, för isånnafall ber jag om ursäkt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0