091012

Dagen gick ju bara fint. Kom till ica 08.45.. Bytte om och sen var det bara dags att jobba. Fick typ slänga ut gamla varor. grymt nice personal också ju:] fick fika (aaa)  Resten av dagen plockade in varor i butiken och frontade ^^
men var grymt kul, mycket skratt:]
Slutade 4, gick hem och är typ asigt trött. Ont i fötterna som fan. Ska snart sätta mig vid tvn och bara lata mig ännu mera.
Har någon svenska uppgift att göra också, nått gammalt nationellt prov som vi har i läxa. Inte så jättesvårt kanske, men tänka måste man göra ;) gruvar mig iaf för att göra den!
+ att jag måste hämta några papper på skolan för att jag ska svara på frågor om praoen ;s fett drygt..
/pettsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0