091007.

Sitter här i pyjamas och tycker synd om mig själv. Har just kommit hem efter stan med S och några andra människor( jag vet inte om de vill vara med i bloggen, så jag skriver inte ut deras namn)
När jag kom hem var maten färdig på bordet och när jag just börjat äta så började mamma hålla på med mig tå. Gissa varför? Jo, jag har fått nageltrång. Jag vet, jätteroligt! Gör inte alls ont eller man går inte alls som en anka med ett ben. Nej men det är jätteroligt, jag lovar. Skulle gärna ha visat en bild, men då skulle ni nog spy. Och eftersom jag är så snäll och tycker om er läsare så mycket, låter ja bli det:)

Imorgon ska våran klass och parallelklassen till Fidodalen. Känns väldigt bra när inte ens lärarna vet vart det ligger, väldigt tryggt. Jag vet dock inte om jag kan fara, kan ju som sagt inte ens gå. Men jag hoppas att det blir bättre. Tycker verkligen inte om nageltrång:(

E
ftersom jag inte har så mycket att plugga på just nu tänker jag ta en chill kväll och bara sitta inne (jag kommer ju inte nånvart ändå)

hare bäst!
Teskedsgumman




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0