FRÅGESTUNDEN

Frågestunden är slut och nu besvarar vi på frågorna i det här inlägget ;]
Enjoooy :]



Gillar ni ost? :D
Gillar ni berniese (stavning)sås med potatis och kött? 'dreglar'
Visst är jag eran mjälte?:)
GOODIIEIIEI
Linny svarar: jag gillar inte ost, jag ÄLSKAR ost:]
berna som S brukar säga;] haha jo de funkar väl(aa'
SÅKLART MIMMI, du är (iaf min) mjälte:]
Felicia svarar: ost funkar :O :O
jag som uppfann det (aaaaa)
jag känner inte dig :( :( :(


Är svante lika dum när han är med dig som han är på skolan...?
Linny svarar: haha, han är dummare(aa)


Bara för att jag är lite efter, vem är pettsson och vem är teskedsgumman av er?:]
Linny svarar: hahah, jag är teskedsgumman :] *räcker upp handen* (Linny)
Felicia svarar: mest troligt att jag är pettsson då (aa)


Vill ni ha får när ni blir stora?:D
Linny svarar: jag vill ha en kossa :(
Felicia svarar: ja fi fan, då ska jag raka dem och sticka ulltröjor och sälja till dig:]


Till dig Felicia
Har du alltid varit dum elr blev det bara plötsligt att en dag insåg du att du var dum?:]
määäh, schhh.. jag har inte insett att jag är dum än :]


Felicia stönar i telefon.. säkert irl också ^o) :]
jag vet attu gillar det :]


Favvomat?
Linny svarar: Subways köttbulle macka :]
Felicia svarar: jag vet inte :(


är ni tsm med nån?
hur snygg tycker ni att ni är från en skala 1-10?
vem är din bästa kompis?
vilka är era favoritlåtar?
favoriträtt?
vem är snyggast på eran skola?
går ni i någon sport?
Linny svarar: jag är tsm med S
haha, 4 typ?
mamma<3
just nu -secondhand serenade - your call
subway köttbulle macka :]
eeh, de vet ja faktiskt inte:]
nope, inte de. Jag är för lat (aa)
Felicia svarar:
nej, fri som en fågel, hueh ;]
1 ftw (H)
jag vet inte ;oO
damien rice - 9 crimes är en av dem.
jag vet inte :(
ingen ;)
fotboll ;d


Har du nån gång ljugit för en kompis och INTE ångrat det sedan?
Om du var en person för en dag vem skulle ni vilja vara? (verklig och overklig)
Vilken bok läser ni nu?
Favvoband + låt just nu?
Bästa tipset att få ut en låt ur huvudet?
3 ord för att beskriva er själva, vilka skulle ni då använda?
Linny svarar: ja, det har jag tyvärr.
Lätt Reese Whiterspoon<3
Kärlek från liv till liv heter den :)
favvo band just nu är fall out boy och låten är your call fast med secondhand serenade ;)
haha lyssna på chimpanzee riding a segway , då får man den på skallen ist :D
hm, galen, envis och omtänksam
Felicia svarar:
ehm, kanske.. jag vet inte.
hahaaa.. typ nån av dem sju dvärgarna?  ba för att dem är ju sjukt söta :]
jag läser ingen (aaa)
eh ja.. har inget speciellt favoritband. Lyssnar mest på blandade låtar och band hela tiden. Men en låt är ju damien rice - 9 crimes och en annan Enigma - trapt
Sjung på en annan ;)
Öppen, social, omtänksam kaaanschhheheh


Finns rosa kameler? ;o
Linny svarar: haha såklart, rebecca ;)



Felicia & Linny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0